Powered By Blogger

czwartek, 16 lipca 2015

Upadły Anioł mówi: „Zabiłem Króla Jahwe”….(3)




Czasza została otwarta przez Króla Jahwe w dniu 08.06. 2015 r. i te zdjęcia są jednym z dowodów. Sygnał został nadany przeze mnie w 2004 roku oraz w maju 2014 roku z Piotrem - co jest udokumentowane na filmie YT zat. "Nadawanie sygnału do radioźródła 3c 123"... Po co??
Prosiłam pana Sławka w listopadzie 2014, aby nadał sygnał za pomocą Ucha Igielnego, bo do tego służy! Co zrobił? Skumał się z Grzesiem i Toszą aby mieć do dyspozycji te urządzenia, a teraz oni opowiadają różne bzdury i kłamstwa. Sławek opowiadał co robili i jaki z tym ma związek niejaka Gawlicka, która też kłamie i za to bierze pieniądze. Dlaczego?  Jest istotą gadzią wcieloną w ludzkie ciało.
Dlaczego Sławek nadał wczoraj sygnał? - nie napisał! To był test...
Nadał sygnał, ale nie otworzył żadnej czaszy tylko usiłował ją zamknąć za pomocą Ucha Igielnego, a to za mało!
Sławek... wypunktuję ciebie znowu, tak jak w poprzednim wywiadzie w komentarzach... "Kamienne kręgi i kosmiczne bazy w Polsce"! I na pewno nie będziesz mnie lubił! Wiesz, że mną nie możesz manipulować (tak samo Grzesiu) więc "tylko ufasz Bożenie"? Co zrobi Bożena...?
To co opowiadasz jest tylko częścią prawdy... Bożena opisała mi jak widziała wybudzenie Króla Jahwe... Niech o tym sama napisze! Ty również opisujesz... Można porównać i wszystko się potwierdza z tym co ja widziałam, dlatego dzwoniłam i pisałam do znajomych psychotroników aby to sprawdzili. Mówię o tym w wywiadzie. Napiszę na ten temat artykuł i opublikuję na Fb, a nie w komentarzu.
Król się wybudził przed czasem, bo nadawaliśmy sygnały... Nie wybudziła go Tosza ani Grzesiu razem z Gawlicką. Sławek napisał w komentarzu że TERAZ go wybudził i posklejał DUSZĘ... oraz że nadal ma KLUCZE. Wszystko zostanie jemu zabrane....
Sławek znowu grasz z szulerami o nasze życie na tej planecie?
7.Bozena
Sławek, w materiale jest ,,spowiedź” upadłego anioła, ale On coś robi, robi dobrego mówi co wie i przezywa tą prawdę o sobie.  https://www.youtube.com/watch?v=_LqdFTIkoUc
8. Sławek
Tak, on pewnie i robi a ja co.?.. - nagadałem się narozrabiałem, piany naubijałem…i cała reszta Otworzyłem właśnie Czaszę, jak zechcą to droga otwarta
9. Sławek
Bożena, jak widzisz (pisałaś, że widzisz..), to obserwuj co się dzieje,
czasza „otwarta” (polecenie otwarcia wydane), i niech Najwyższy ma nas w opiece, koordynaty splecione, resztę robi maszyna, mają drogę wolną i żaden Cern nie przeszkodzi, nie wiem jaki może być czas zwłoki z otwarciem, jeśli obliczenia profesora Pająka są dobre, to obecnie wynosi kilka dni zwłoki w zadziałaniu. Zrobią co zechcą. Moja rola skończyła się.
10. Sławek
(Bożena) sprawdzaj jak widzisz, jaśniewidząca, czy upadły demon kłamie? wysłałem do bazy informację o otwarciu wrót piszę to do Ciebie mimo iż działasz mi na nerwy i mam do Ciebie kobieto awers, ale i tak ufam Ci bardziej niż komukolwiek na tym syfnym forum Ja co zrobiłem wiem i nie potrzebuje Twojej wizji, ale Ty im napisz sama co widzisz. Ja zrobiłem co do mnie należało i bujajcie się. Asta la wista (miało być bezczelnie) i bez pozdrowienia dla reszty upadłych jak ja aniołków, z czarnymi… ogonkami
PS   telefon do mnie znacie, gdyby ktoś coś wrednego chciał mi powiedzieć czy obdarować złośliwym e-sem już nie drażnią mnie wasze wredne mordeczki i ujadania
11. Bozena
Sławek, czasza została otwarta około tydzień temu, dokonał tego Król Jahwe, Ty nadałeś sygnał.
Pisz dalej co ,,myślisz”….. Napisz tez gdzie jest teraz Król Jahwe. Wybudził się pod koniec marca wiec czemu piszesz ze jest w piramidzie i Ty ,,go składałes”. Widziałam go w piramidzie jak leżał w zbroi na sarkofagu który wyglądał jak Arka. Pilnowały go szaraki. A wiec jest to ich baza i dlatego widziałam go w czarnej zbroi - ich zbroi. Mimo to nie wystraszyłam się, bo duszą czułam ze nic mi nie grozi. Wiesz ze wybudził się dzięki sygnałom nadawanym przez Zosie do Radiozródła 3c 123  - są filmy z tego procesu. Nie jesteś aż tak ważny w tym czasie wiec nie przypisuj sobie tego co mówisz. Na sad przyjdzie czas, powtórzę są ważniejsze sprawy na ten czas, sam o tym wiesz wiec pisz aby prawdę.
12. Bożena
Czasza już była otwarta, ja to widziałam około tydzień temu, mogło być wcześniej, przez Króla Jahwe.
Widzę że wszedłeś w jakiś ,,układzik”, mówią o tym pierścienie które widziałeś nad Uchem Igielnym ,dobrze wiesz kto za tym stoi i jaka cywilizacja, chcą to mieć dla siebie zawsze się tu mieszali nawet mają ,,swojego Jezusa” dla stadka swoich baranków.
Widziałam takie pierścienie wchodzące do piramidy w Gdyni, tam gdzie był ,,wieziony ” Król Jahwe a to baza szaraków. Lecz tak jak pisałeś do gry wchodzi jeszcze ktoś, nie warto, będziesz przegrany jak i oni.
13. Bozena
Sławek, potwierdzam raz jeszcze ze to zrobiłeś, sygnał dotarł do Hiad i Radioźródla. Sygnał dotarł tez do bazy Króla Jahwe 3c 123,wiem że otrzymałeś odpowiedz. Jak już napisałam twój los w rękach Ojca, teraz nie czas na rozliczenie są ważniejsze sprawy, będziesz czekać…………
14. Bożena
Sławek, co kombinowałeś po północy, co chciałeś zamknąć?…….i kto za tym stoi, komu ,,oddajesz pokłon”, nikt Ci na to nie pozwoli, nie uda się. Wiesz co będzie w Cernie. Nie będę pisać co byś chciał, powinieneś o tym wiedzieć.
15. Sławek
Chcecie nowe newsy? proszę:
Te kilka dni… – wg obliczeń Profesora Pająka – może gdy to liczył tak wówczas było… Już wlatują, a następni wylecą. Ucho otwarte. I sprawdzacze – sprawdzajcie, ale rzetelnie, bo za to wam płacą! A Ci co im nie płacą a widzą niech też sprawdzają… To początek, „piaskownica” pustoszeje.. Może Grześ wam wyjaśni co to jest ” piaskownica”, może Toszka wyjaśni… wiedzą bo wyciągnęli ode mnie…przed czasem.
Gromy i trzęsienia Ziemi? Ruchy i pękania płyt tektonicznych? I inne strachy byście się bali i to spowodowali sami, Wizjonerzy, co widzicie? Powiedzcie na forum tu, jak wygląda Ziemia z tzw. KOSMOSU? Pamiętacie” Anastazję”, W. Megree? Zapaprali już treść i jej pism i zmienili pod siebie, nie wiem czy Ona sama poszła ma ustępstwa?
A Megree? Może przestanie na kasę lecieć…i napisze prawdę.
Sprawdzaliście? Jaki hologram widzicie? Umiecie go zobaczyć (ten hologram)? Co wam pokazują? Kto pierwszy się odważy? Pamiętacie Kopernika?
Nikt nie zadzwonił i nie zadzwoni, wiecie dlaczego?… bo boją się, ja już nie.
16. Sławek
Co się dzieje cd.
Rozmawiałem chwilę temu z Panią Zofią, chciała bym jeszcze o jednym napisał… zaraz napiszę ale wpierw wyjaśnić chcę pewną sprawę mianowicie związaną z czaszą… wczoraj uruchomiłem otwieranie czaszy i jest już otwarta o czym wam chwilę temu tu pisałem. Natomiast Pani Zofia powiedziała mi, że Król otworzył ją 8 go czerwca 2015. Ja wykonałem tylko procedurę otwarcia. To dla jasności. Jak rzeczywiście było nie wiem.
Co do jeszcze jednej kwestii, znów wróciła w rozmowie sprawa religii, pisałem już o tym ale Pani Zofia jeszcze nie doczytała (komentarze udostępniał z opóźnieniem Alex) – napiszę raz jeszcze: nie mam zamiaru przykładać ręki do spraw związanych z niszczeniem Kościoła Katolickiego w którym się urodziłem, wychowałem i który stanowi tu na platformie Ziemi jedyną ostoję człowieczeństwa. Jest to najprostsza droga do wyjścia z „piaskownicy”. Czy się to komuś z was podoba czy nie. Nie zamierzam brać udziału w potyczkach religijnych które kroją się na tym forum i prowokują. Żydzi, murzyni, eskimosi i wszelkie nacje postrzegam jako takich samych ludzi a nie bio-robotów czy złotych, srebrnych i innych, są takimi samymi bytami stworzonymi i obdarowanymi przez Najwyższego , Zrozumieli? Skąd taka wasza pewność, że nie byliście kiedyś gadem, smokiem…etc.
A teraz jak obiecałem Pani Zofii: Ponoć to ważne dla kogoś, aczkolwiek wątpię, ale napiszę.
Kilka tygodni temu pojawiło się coś prawie przy styku z Uchem. Nie chciałem tego badać w środku bo się bałem czegoś niechcący nie ruszyć. Obserwowałem to dokładnie – jego strukturę, myślę iż mogło być tam wcześniej ale nie widziałem go, jest spore ok 50m średnicy. Widziałem co potrafi, reaguje na moją nawet najmniejszą myśl, dlatego bardzo z tym uważam. Wczoraj tak prawie mimochodem ruszyłem to i to na moje polecenie zakleszczyło Ucho, powieliło się i zmniejszyło i zacisnęło na Uchu.
Ucho było w potrzasku około godziny – chyba wspomniałem wcześniej o tym, Pani Zofia prosiła bym pisał dokładnie i ze szczegółami bo mogą być istotne-dla kogo istotne, zapytałem-odpowiedziała, że dla tych co to analizują, psychotroników ? czyżby? Może dla tych co szukają artefaktów…jak pisał mój ex kompan – i tu bingo, stary cykorze (ma cię to ruszyć) (wgrywanie kodów przez telefon,,, bingo, bo kto teraz tak wystraszony zadzwoni?). Nie wszyscy z nas mieli Uszy.
Dokładnego opisu tego z powodu pow. przytoczonego nie zamieszczę.
Nazywa się to NiszczycieL – oroburos,
To nie jest technologia Gadów jak chciała by Pani Zofia – są za cieńcy na to – powiedziała, ze ją (tą technologie ukradli) otóż nie ukradli jak Jej powiedziałem, tej technologii nie da się ukraść, dlaczego?
Dlatego, że to może zrobić tylko Jeden na zamówienie, tylko ten jeden ma taki dar-atrybut-cechę od Najwyższego, to urządzenie-maszyna jest „utkane” na wymiar bytu, nie z materii, jego struktura geometryczna jest jedyna, to zewnętrzna zbroja, NiSZczyciel – taka jest jego nazwa. Do czego to jest…? Zapytajcie widzących… Gdyby mieli problem…podpowiem…
Pani Zofio czy wystarczy?
(Upadły Anioł lub jak kto woli Demon wyjaśnił jakie mają uzbrojenie, które otrzymali na zawsze gdy byli Aniołami w armii króla Jahwe. Teraz służy im do niszczenia… NiSZczyciel – taka jest jego nazwa. Pan Sławek w rozmowie telefonicznej wyjaśnił że ten tajemniczy obiekt zmienia kolory…)
17. Zosia
Panie Sławku.. dziękuje za informacje. NISZCZYCIEL to zbroja - dysk służąca kiedyś armii aniołów Króla Jahwe, dlatego dla mnie ta sprawa jest bardzo ważna. Lucyfer po zdradzie przeszedł na stronę DRAKO wraz z częścią armii z całym ich uzbrojeniem. Dlatego to urządzenie – (osobisty!) dysk działa na Pana myśli... W armii DRAKO upadłe anioły wykorzystywały ten (te) dysk przeciwko swoim BRACIOM. Ta wojna trwa od miliardów lat w kosmosie - a na Ziemi od milionów lat, a nie od ok. 6 tysięcy lat jak chce Beneko.
Jesteśmy Czwartą Cywilizacja na tym kontynencie i ostatnią, która może zaprzestać tej wojnie i odtworzyć -  "dokopać" się do prawdy...
Dziękuje, że pan napisał o oroburusie. Są pewne nieścisłości, ale kładę to na karb różnych programów i wpływów....  Czasza nad Ziemią jest otwarta przez Króla Jahwe z jego Bazy Kosmicznej. Ucho Igielne służy do nadawania sygnałów, a nie otwierania Czaszy nad Ziemią. Pana Sygnał dotarł, a to oznacza minimum dobrej woli..
Dodam, że Ucho Igielne jest "bazą obwodową" dla bazy centralnej w Ojcowie - Brama Krakowska, a takich baz Hiad w Polsce jest wiele i są tam takie same urządzenia. Pana zadaniem i wielu innych było nadać sygnał. Do poszukiwań i badań wybranych było wiele osób, ale oni nie zrozumieli o co chodzi, aż im wyjaśniłam... tak jak Panu!
Bożenko dziękuję za współpracę.. 
Alex myślę że na tym możemy zakończyć tę DYSKUSJĘ.
 Bardzo proszę zamknij temat. Każdy ma swój rozum i sam wyciągnie wnioski w zależności od tego, z kim jest DUCHOWO związany. Dalszą dyskusję możemy kontynuować w kolejnym wywiadzie w większym gronie zaczynając od zadań NISZCZYCIELA.
18. Zosia
Anna… cyt. „Kochani, zobaczcie jak Wami manipulują…” Kogo szanowna pani ma na myśli?
Dalej… „Każde z Was jest wspaniałą Istotą, piękną i wyjątkową. Każde z Was posiada intuicję, zaufajcie sobie bo jesteście tego warci.”
Jasne! Wyjątkowe wspaniałe, piękne istoty… niczego nie rozumieją? O czym to świadczy? Świadczy o tym że to nie CZŁOWIEK lecz… wcielone gadziny lub demony w ludzkich ciałach, które celowo manipulują dyskusją, aby odwrócić uwagę od CELU jakim jest wywiad dotyczący historii Króla Jahwe. O czym mówią manipulatorzy? Sami doskonale widzicie!!
19. Zosia
Beneko mam odpowiedź na Twój komentarz, ale nie mogę pod nim odpowiedzieć i nie wiem gdzie to wskoczy więc zacytuję w całości, aby było jasne o co chodzi! cyt. Zosia P.
Benko… vel baca przestań się pienić jak płyn do mycia! W sposobie pisania przypominasz mi pewnego gościa który bryluje na forum „innemedium”. Gość ma fobie na tle Żydów, a zwie się „baca” i robi tam i tutaj swoje „wykłady z bacologii domniemanej”….
Podkreślam PRZYPOMINASZ mi jego sposób prowadzenia dyskusji oraz fobie na tle Zydów. Poszukaj na „innnemedium to będziesz wiedział…
Odpowiada - Baneko
Nie jestem „BACA” i nie wiem czy to miał być komplement czy potwarz wiec pominę to branie nas za tę samą postać wzniosłym milczeniem.”
Dalej pisze: A poza tym skoro wszyscy walą w głupa z „wizjami” to czemu ja mam pisać co „z Ziemi spadło na gościniec” ? Uwierzy w to ktoś ? No i najpierw COŚ OD SIEBIE sępy DAJCIE bo nawet w tych swoich duchowych nasiadówkach ENERGIĘ KRADNIECIE do nich CUDZĄ i nie pokażę palcem czyją (nie nie moją ;p) bo to powinnyście SAMI WIEDZIEĆ kogo z niej jak PIJAWKI OKRADACIE (o Gai też nie mówię bo to tylko POŚREDNIK).
O i jeszcze jedna rzecz jaka może być ciekawa – co odpowiedzielibyście Leeloo (5 element) na pytanie „PO CO RATOWAĆ ZIEMIE”.
Moja odpowiedź, która Udostępniłam na Facebooku.
„Bozena – Zofia Piepiórka
Kilka dni temu miałam wizje. Statki z Armii Jezusa z Hiad obserwowały to co dzieje się na Ziemi, w pierwszej fazie znajdowali się za Wenus, było to jakieś miesiąc temu obecnie są miedzy Ziemia a Wenus. Sytuacja na Ziemi spowodowała że byli zmuszeni naszą kulę ziemską ,,wziąsc niby w klamrę”, po co? a no po to aby się nie rozpadła. To w dużym skrócie tego co obecnie się dzieje z nami, Ziemią i w kosmosie. Ludzie, człowiek tu na Ziemi ma prawo do prawdy i proszę korzystajcie z tego, możecie zmienić swoja świadomość i zacząć myśleć co tu się dzieje, nikt tego za was nie zrobi.
Zofia P. Bożenko… ja już jakiś czas temu zobaczyłam, że nasza planeta zaczęła pękać, (płyty tektoniczne) dlatego obserwuję to co się dzieje na Ziemi w czasie eksperymentów CERN. Analizuję to co piszą na ten temat na różnych stronach i portalach. Zwróciłam uwagę na to, że trzęsienia ziemi pod Oceanem Spokojnym przebiegają w linii prostej… Dlaczego? Naukowcy nie rozumieją co to znaczy…? Te i inne doniesienia na temat trzęsień ziemi, wybuchy wulkanów itd. potwierdzają to co zobaczyłam w wizji… Nasza planeta pęka i Twoja wizja to potwierdza. Mówi o tym również proroctwo Apokalipsy! Nasza planeta zaczęła się rozpadać, dlatego statki Hiad zaczęły działać w porozumieniu z Królem Jahwe.
Pasmowe trzęsienia ziemi na kontynentach i oceanach… http://dutchsinse.com/6122015-earthquake-progression…/        https://www.facebook.com/adeptoerperfectus/photos/a.143591475718193.36147.133205960090078/844862388924428/?type=1&theater
Beneko piszesz pięć elementów…? Ziemia ma się rozlecieć na PIĘĆ CZĘŚCI i uderzyć w sąsiednie planety. W ten sposób rozwali cały UKŁAD SŁONECZNY jak kule bilardowe. KOMU na tym zależy??
Dlatego ARMIA STATKÓW Kosmicznych z Hiad z góry „trzyma” Ziemię, a na Ziemi wszystkie BAZY KOSMICZNE KRÓLA JAHWE są aktywne i umacniają oraz chronią planetę.
Na Ziemi wylądują statki kosmiczne z Hiad… Zgadnijcie gdzie…?
20. „Alex myślę że na tym możemy zakończyć tę DYSKUSJĘ. Bardzo proszę zamknij temat. Każdy ma swój rozum i sam wyciągnie wnioski w zależności od tego, z kim jest DUCHOWO związany. Dalszą dyskusję możemy kontynuować w kolejnym wywiadzie w większym gronie zaczynając od zadań NISZCZYCIELA. Alex proszę zakończ dyskusję. (Jest ponad 200 komentarzy!)
 W opisanej na wstępie wizji zat. „Ufologia w potrzasku” właśnie ta sprawa to najwyższy poziom ufologii!  Ja traktuje tę sprawę całościowo i jest to moje dochodzenie w sprawie bezprecedensowego morderstwa wszechczasów! Kim są mordercy? Odpowiedź jest w religii, ufologii oraz nauce. Co na to powiedziałby ksiądz? Co powiedziałby naukowiec? Co powiedziałby mistyk, psychotronik, ufolog lub dziennikarz? To zależy czy są Człowiekiem czy wcieloną w ludzkie ciało gadziną.
„Oni patrzą na mnie i nie mogą zrozumieć jakim cudem udało mi się wyśliznąć na wyższy poziom ”bez ich wiedzy i pomocy przez wąski otwór, jak przysłowiowe „ucho igielne” lub „szczelinę czasowa”. Sławek odpowiedział o Uchu Igielnym z Hiad… Dlaczego „skanalizowani” ufolodzy nic na ten temat nie wiedzą? W czyjej „Harmonii Kosmosu”… „rozdają swoje karty”? Na to pytanie sami musicie odpowiedzieć.
Inne wywiady na temat Świętej Góry w Gdyni oraz bratobójczej walki Aniołów…
1. Płyta antygrawitacyjna w piramidzie gdyńskiej  https://www.youtube.com/watch?v=E2NF5aUG0IE
2. Wywiad dla „Radio Islander”
Jest to „czubek góry lodowej”… Kościół zerwał PRZYMIERZE więc wcielone gadziny i demony szerzą kłamstwa  http://racjapolskiejlewicy.pl/jahwe-jaszczur-okrutny-tyran-bog-chrzescijan-muzulmanow-i-zydow-zdemaskowany/7845
WNIOSKI


CDN.